Asystent/ka biura sprzedaży firmy deweloperskiej
Mertis Investments jest spółką brokerską inwestycji deweloperskich zajmującą się obsługą sprzedażową nowych osiedli mieszkaniowych. Do naszego zespołu handlowego w Bydgoszczy poszukujemy osoby na stanowisko asystenckie
Zakres obowiązków na tym stanowisku:
- Pierwsza linia w kontakcie z klientami
- Obsługa biura i wsparcie handlowców
- Zarządzanie przepływem informacji
- Umawianie spotkań i kalendarzy członków zespołu
- Zarządzanie reklamami, portalami i treściami w mediach społecznościowych
- Zarządzanie treścią i ofertami na stronach www
- Zarządzanie klientami w systemie CRM
- Pomoc handlowcom w obsłudze klientów i dokumentacji
- Odpowiedzialność za bieżącą obsługę i funkcjonowanie pracy biura
- Dbanie o porządek w biurze i dobrą atmosferę
Nasze oczekiwania:
- Pozytywna, wesoła osobowość, dobra prezencja i bardzo wysokie umiejętności interpersonalne oraz komunikacyjne (rozmowa, telefon i email)
- Dobra organizacja pracy i zaradność w rozwiązywaniu bieżących problemów
- Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe, kierunkowe - urbanistyka, architektura, budownictwo, geodezja, zarządzanie lub marketing
- Mile widziana chęć do nauki i rozwoju osobistego szczególnie w zakresie psychologii i sprzedaży
- Umiejętność pracy w zespole i kontaktach z klientami
- Obowiązkowa umiejętność pracy z komputerem i aplikacjami biurowymi (Excel, Canva, aplikacje Google, Facebook, Instagram)
- Zainteresowanie branżą nieruchomości
Oferujemy:
- Umowę o pracę - pełen etat
- Wynagrodzenie podstawowe plus systemowa premia od wyników pracy
- Premie uznaniowe za sukcesy w pracy - im większe sukcesy, tym wyższe premie
- Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze i fajnej atmosferze
- Możliwości rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji
- Wielowątkowa praca w silnie eksperckim środowisku kształtująca osobowość handlową, doradczą i biznesową
Idealny kandydat/ka na to stanowisko
- jest w wieku 20-30 lat
- ma już wizję siebie na przyszłość
- chce się rozwijać,
- nie zmienia pracy co 3-mce szukając swojego miejsca na ziemi
- ogarnia Internet nie tylko jako konsument ale też twórca i autor treści
- umie słuchać i rozmawiać
- ma w sobie pozytywną energię, umie pracować w zespole
- potrafi wyznaczać sobie i realizować indywidualne cele
- nie marudzi, że jest robota do zrobienia.
Kogo na pewno nie szukamy?
- osób z wykształceniem poniżej licencjata (chyba, że aktualnie studiujesz)
- pracowników fizycznych
- osób bez znajomości pracy na komputerze
- osób bez konta na Facebooku / Instagramie
- gwiazd
- skrajnych introwertyków
- osób słabo mówiących po polsku
Poszukujemy sumiennej i zorganizowanej osoby, która będzie potrafiła zadbać o dobry kontakt z klientami, organizację pracy biura sprzedaży i zespołu handlowców. Jest to głównie praca stacjonarna z wykorzystaniem dokumentów, telefonu i komputera. Zdajemy sobie sprawę, że znalezienie osoby o idealnie dopasowanych kompetencjach nie zawsze jest realne dlatego szukamy odpowiedniej osobowości, którą wdrożymy do pracy w naszej firmie. Zależy nam aby osoba na tym stanowisku była otwarta na wiedzę, chętnie się uczyła i podnosiła kompetencje w zakresie komunikacji, branży budowlanej i sprzedaży.
Jeśli interesuje cię praca w branży nowych nieruchomości a dodatkowo lubisz pracę z ludźmi to przyślij nam swoją aplikację
(
CV i kilka słów o sobie wraz z linkiem do kont na portalach społecznościowych - FB / Insta / LinkedIn) na adres
praca@mertis.pl
Oferta aktualna do 5 marca 2021 lub do czasu znalezienia odpowiedniej osoby.