BYDGOSZCZ / Mertis / Praca w zespole Mertis Investments

[24 sierpnia 2020] Aktualnie poszukujemy nowej osoby do naszego zespołu na stanowisko asystenta działu handlowego

Asystent/ka biura sprzedaży firmy deweloperskiej

Mertis Investments jest spółką brokerską inwestycji deweloperskich zajmującą się obsługą sprzedażową nowych osiedli mieszkaniowych. Do naszego zespołu handlowego w Bydgoszczy poszukujemy osoby na stanowisko asystenckie

Zakres obowiązków na tym stanowisku:
  • Pierwsza linia w kontakcie z klientami 
  • Obsługa biura i wsparcie handlowców
  • Zarządzanie przepływem informacji
  • Umawianie spotkań i kalendarzy członków zespołu
  • Zarządzanie reklamami, portalami i treściami w mediach społecznościowych
  • Zarządzanie treścią i ofertami na stronach www 
  • Zarządzanie klientami w systemie CRM
  • Pomoc handlowcom w obsłudze klientów i dokumentacji
  • Odpowiedzialność za bieżącą obsługę i funkcjonowanie pracy biura
  • Dbanie o porządek w biurze i dobrą atmosferę
Nasze oczekiwania:
  • Pozytywna, wesoła osobowość, dobra prezencja i bardzo wysokie umiejętności interpersonalne oraz komunikacyjne (rozmowa, telefon i email)
  • Dobra organizacja pracy i zaradność w rozwiązywaniu bieżących problemów
  • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe
  • Mile widziana chęć do nauki i rozwoju osobistego szczególnie w zakresie psychologii i sprzedaży
  • Umiejętność pracy w zespole i kontaktach z klientami
  • Umiejętność pracy z komputerem i aplikacjami biurowymi (Excel, Canva, aplikacje Google, Facebook, Instagram)
  • Zainteresowanie branżą nieruchomości
Oferujemy:
  • Umowę o pracę - pełen etat
  • Wynagrodzenie podstawowe plus systemowa premia od wyników pracy
  • Premie uznaniowe za sukcesy w pracy - im większe sukcesy, tym wyższe premie
  • Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze i fajnej atmosferze
  • Możliwości rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji
  • Wielowątkowa praca w silnie eksperckim środowisku kształtująca osobowość handlową, doradczą i biznesową
Idealny kandydat/ka na to stanowisko 
  • jest w wieku 20-30 lat
  • ma już jakąś wizję siebie na przyszłość
  • chce się rozwijać,
  • nie zmienia pracy co 3-mce szukając swojego miejsca na ziemi
  • ogarnia Internet nie tylko jako konsument ale też twórca i autor treści 
  • umie słuchać i rozmawiać
  • ma w sobie pozytywną energię, umie pracować w zespole
  • potrafi wyznaczać sobie i realizować indywidualne cele
  • nie marudzi, że jest robota do zrobienia.
Kogo na pewno nie szukamy?
  • osób z wykształceniem poniżej licencjata (chyba, że aktualnie studiujesz)
  • pracowników fizycznych
  • osób bez znajomości pracy na komputerze
  • osób bez konta na Facebooku / Instagramie
  • gwiazd
  • skrajnych introwertyków
  • osób słabo mówiących po polsku
Poszukujemy sumiennej i zorganizowanej osoby, która będzie potrafiła zadbać o dobry kontakt z klientami, organizację pracy biura sprzedaży i zespołu handlowców. Jest to głównie praca stacjonarna z wykorzystaniem dokumentów, telefonu i komputera. Zdajemy sobie sprawę, że znalezienie osoby o idealnie dopasowanych kompetencjach nie zawsze jest realne dlatego szukamy odpowiedniej osobowości, którą wdrożymy do pracy w naszej firmie. Zależy nam aby osoba na tym stanowisku była otwarta na wiedzę, chętnie się uczyła i podnosiła kompetencje w zakresie komunikacji, branży budowlanej i sprzedaży. 
Jeśli interesuje cię praca w branży nowych nieruchomości a dodatkowo lubisz pracę z ludźmi to przyślij nam swoją aplikację
(CV i kilka słów o sobie wraz z linkiem do kont na portalach społecznościowych - FB / Insta / LinkedIn) na adres praca@mertis.pl

Oferta aktualna do końca września 2020 lub do czasu znalezienia odpowiedniej osoby.